piątek, 20 lutego 2015

#Ach, to dzieciństwo... /Co u mnie za nowości?

   No hej ;) Ostatnimi czasy pisałam same posty o zewnętrznych sprawach, ale teraz się cofam i mam dla Was coś po staremu c;  Nareszcie jest piątek i minął mi pierwszy tydzień szkoły po feriach. Ale jakoś lepiej mi się uczyło, więcej rozumiałam i wgl. Ostatnio nie wiem czemu powracam do dzieciństwa; jem jogurty z dzieciństwa, oglądałam w sobotę Piękna i bestia, oglądam Fineasz i ferb, Hannah Montana i inne bajki z dzieciństwa, a w zachowaniu możliwe, że tez zdziecinniałam^^ No i w końcu na Disney Ch. zaczął lecieć 1 sezon h20 wystarczy kropla wody, gdzie jest Emma i są to te zupełnie pierwsze odcinki. Ja się nawet cieszę, że powracam do przeszłości/dzieciństwa, bo za miesiąc mam 14 lat i czas tak szybko leci, że szkoda zmarnować dzieciństwo. Co więcej: nawet postaram się oglądać stare bajki, a co więcej powracać do ,,dawnych" czasów. Nie wiem, czy lubicie takie moje pogadankowe/przemyśleniowe posty, więc jeśli chcecie, to możecie mi napisać w komentarzach, czy lubicie, czy nie ;) 
 Żeby nie było nudno to daje link do mojego Instagrama ;)  

 https://instagram.com/_fullcers_/   <---- ZAPRASZAM!!


* / = Slash
* # = Hashtag  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz