czwartek, 18 czerwca 2015

#Wszystko i nic #2

   Hejjj :) Dziś będzie raczej krótki post. Byłam dziś na mini-mini-mini zakupach i kupiłam magazyn Joy. Od teraz zamierzam kupować go co miesiąc. Już kiedyś się nad tym rozwodziłam.:P Tak czy siak: Miałam lekki dylemat czy nie kupić Glamour, ale gdy tylko zobaczyłam, że nie ma tam prawie wgl mody-większość celebrytów, to wolałam wziąć Joy! Od tego wydania będą już robione w większym rozmiarze, a zawsze były kwadratowe, więc też korzystnie dla czytających ;)
   Joy jest to fajny i bardzo tematyczny miesięcznik, napisany zrozumiale. Jest tam dużo mody, ale także urody. Są paznokcie i różne ciekawostki bądź porady. 

   Kupiłam równiez koszulkę prześwitującą z motywem kolorowych kwiatów i motyli na białym tle. Wydaje się trochę duża, ale tak nie jest. Celowo wzięłam trochę DŁUŻSZĄ, by móc sobie ją wiązać przy pempku :):P. Kosztowała 24 zł z metką e-women.

Mam do Was również prośbę, byście napisali mi w komentarzach jaki jest idealny kwiat dla nauczyciela. W końcu zbliża się koniec roku :) Możecie też podać jakieś kreatywne prezenty do 50 zł, lub coś samorobnego. 

Pa ;**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz