sobota, 18 lipca 2015

Wszystko i nic #3

Hej! ;-)
[1] Wyobrażacie sobie, że jakiś nauczyciel zadaje Wam zadanie domowe na wakacje? Bo raczej to nie jest normalne... Ale niestety ja tak mam. Pan od Geografii zadał nam  2 mapki to zrobienia na przyszły rok szkolny. LOLZ! Nie lubię mieć z nim lekcji -,-

[2] Na początku tego Roku zrobiłam listę planów na wakację - po to, by te wakacje były udane pod względem zajęć w każdym dniu. Na początku to się udawało, ale teraz od ok. tygodnia nie idzie po mojej myśli.

[3] Chciałabym więcej w te wakacje czytać. Chcę dokończyć czytać książkę (jeszcze ok. 40 stron), a potem zacząć czytać "Krzyżaków", bo to bedzie teraz moja lektura (niestety :'()

[4] Najgorsze jest to, że już minęła 1/3 wakacji! Tak szybko :(  Wam też one tak szybko mijają? Dlaczego czas płynie tak szybko? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz