sobota, 15 sierpnia 2015

Q&A!! #1 Ask.fm questions! ♥

       Hejka ;-) Dziś zapraszam Was na pierwsze na tym blogu Q&A. Przed chwilą byłam na Asku i wpadłam na pomysł, by zrobić Q&A z pytaniami z Ask'a. :D Zapraszam c:

1. Gdyby można było posiąść magiczną moc, co chciałabyś móc robić?
            - Chciałabym mieć moc myślenia innymi ludźmi i zobaczyć w ich ciele jak oni się czują i co                     myślą i jak się zachowują. :D
2. Gdzie jest najlepiej spędzić wakacje? 
       - Wszędzie dobrze, ale najlepiej jest zawsze w domku! ♥
3. Co jest dla Ciebie gorsze: gdy jest Ci za zimno czy za gorąco?
        - Długo sie zastanawiałam, ale chyba wolę, żeby było mi zimno.
4. Jakiego rodzaju niespodzianki lubisz? 
      - Takie jak ktoś mnie zna i wie co ja lubię :P
5. Oceń swoje umiejętności taneczne w skali od 1 (kiepskie) do 10 (doskonałe).
             - 5. Nie znam wielu kroków i nie jestem specjalistką, natomiast aż tak źle to nie jest ;)
6. Jakie są najwygodniejsze buty?
      - Nike Roshe Run
7. Podejmujesz szybkie decyzje czy długo się zastanawiasz?
        - Zależy. Przeważnie długo się zastanawiam, ale wiadomo, że są przypadki, w których nie                    trzeba się namyślać. :D
8. Jaka jest Twoja misja?
       - Totalnie dobrze się uczyć.
9. Jakie buty nosisz najczęściej?
           - Trampki/tenisówki.
10. Gdyby udało Ci się odkryć nową wyspę, jaką nadał(a)byś jej nazwę?
                   - Sendican (czyt. Sendiken) ^^ :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz