wtorek, 15 września 2015

BACK TO SCHOOL 2015! Szkolne porządki ♥

Hejka ;) Dziś mam dla Was posta, którego robiłam już dawno, ale zapomniałam go wstawić więc dopisuję to. Miał on sie pojawić jeszcze przed postem z przyborami do szkoły, ale moja pamięć jest dziwna :/ ^^ :3.

Podczas roku szkolnego najlepiej jest się skupić wyłącznie na nauce. A żeby nas nic nie rozpraszało i żebyśmy nie uczyli się w bałaganie, najlepiej jest sprzątnąć swój pokój i miejsca pracy. Nasze samopoczycie również będzie lepsze :)

BIURKO:
Biurko to główne miejsce nauki w naszym pokoju, więc musi być sprzątnięte obowiązkowo.

PRZED:




PO:





ŁÓŻKO:
Niby nic, a całkowicie zmienia pokój ;)
PRZED:



PO:

TOALETKA:
U mnie w pokoju bardzo się rzuca w oczy to, czy jest ona sprzątnięta czy nie.

PRZED:


PO:




Tak oto zmienił się mój pokój na powrót do szkoły. Piszcie w komach, czy widać zmianę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz