środa, 24 lutego 2016

Tag: 11 pytań o szkole

  Hejka ;) Dzisaj przychodzę do Was z postem, którego dawno nie było na moim blogu, a mianowicie jest to tag, tag o szkole. Już na początku wspomnę, że pytania znalazłam w internecie. Aby umilić Wam czytanie, polecam posłuchać do tego tej oto piosenki: klik i zapraszam do czytania :*


1. O której wstajesz do szkoły ?
Zawsze budzi mnie mama, ponieważ inaczej bym nie wstała, zatem jest to godzina 6:00. :)

2. Ulubiony nauczyciel ?
Są to panie od religii oraz historii.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?
Moje mocne strony to historia, chemia oraz angielski.

4. Plecak czy torba ?
Plecak, gdyż jest on wygodniejszy jak dla mnie. :)

5. Czy malujesz się do szkoły ?
Maluję tylko rzęsy i używam korektora. ;p

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
Przeważnie są to jeansy, koszulka z krótkim rękawkiem i na to koszula, bądź też bluza czy sweterek. :D

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
Przez wszystkie lata w szkole jadłam, natomiast od tego roku szkolnego nie jem 2 śniadania w szkole.

8. Przedmiot z którego jesteś słaba ?
Fizyka.

9. Czym jeździsz do szkoły?
Do szkoły jadę samochodem, zaś spowrotem idę piechotą c;

10. Zmieniasz buty w szkole ?
W szkole, do której uczęszczam jest nakaz zmieniania butów, więc tak :/

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?
Nie !

To już wszystkie pytania. Do zobaczenia ;)

Cytat na dziś: "Bóg stworzył gwiazdy, ja je produkuję." - Samuel Goldwyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz