sobota, 26 marca 2016

TAG Wielkanocny ♥

   Cześć wszystkim! Z okazji jutrzejszej Wielkanocy mam dla was tag. Zapraszam! :*





                                       1. Ulubiony kolor wielkanocny ?
Najbardziej z Wielkanocą kojarzą mi się kolory pastelowe, ale jeżeli mam wybrać jeden, to chyba będzie to kolor żółty. 

                                       2. Ulubione wielkanocne ciasto ?
Babka.

3. Króliczek czy baranek ?
Ciężko podjąć tą decyzję, ale raczej króliczek xd

4. Jedziesz gdzieś na święta ?
Nie. Zawsze mam u siebie w domu ^^

5. Co najczęściej robisz w przerwę wielkanocną ?
Pomagam mamie w sprzątaniu i przygotowywaniu jedzenia, ogólnie takie sprawy organizacyjne związane z Wielkanocą, spotykam się ze znajomymi i  serfuję po internecie.

6. Jaki film kojarzy ci się z Wielkanocą ?
Nie umiem wybrać ^^

7. Pistolet czy wiadro z zimną wodą w śmigus-dyngus ?
Ja raczej wybiorę coś innego niż to, a mianowicie wolę pustą 1,5 litrową butelkę napełnić wodą ;p


Tak, wiem, że tych pytań nie było zbyt wiele, natomiast chciałam, aby było tu coś świątecznego. c;

ŻYCZENIA: 

Życzę Wam wesołych, zdrowych i pogodnych świąt, bogatego zająca i smacznego jajka, a także miłej atmosfery spędzonej w gronie rodzinnym. ♥

3 komentarze: