piątek, 19 grudnia 2014

       1#POLECANIE KANAŁÓW NA YT !!

                           #SSARUSSKA 

    Hejka ;) W końcu wolnee!!! Dziś zaczynamy  lenistwo i święta i nowy rok i sylwestra itd...  Naprawdę mega się cieszę z tego powodu i pozdrawiam 2 osoby z mojej szkoły, które mają dzisiaj urodziny :* ♥.

    Dawno nie dodawałam postów, więc w końcu jestem. Ten post jest wymyślony przeze mnie i jest on taki zupełnie inny. Wiecie: będę Wam polecać kanały, które oglądam ja sama i pierwszą taką youtube'rką jest ssarusska.    Kiedyś mieszkała ona w Krakowie, ale 2/3 lata temu przeprowadziła się do USA. Postanowiła nagrywać filmiki po polsku na takie inne tematy, bo jak się przeprowadzała do USA to chciała wiedzieć jak tam jest. Niestety nie mogła znaleźć żadnych filmików i postanowiła sama nagrywać, gdyby ktoś był na jej miejscu. Dobra koniec rozpisywania xd




Tak wygląda strona główna ssarusski.





                                                                                    Jedne z jej filmików :)


~ Nagrywa on również serię bardzo fajną = Powrót do szkoły

                          Trochę zabawy ...

 ... i zdrowego stylu życia ;)

 Oczywiście musi być też coś o gotowaniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz