piątek, 23 stycznia 2015

                                #WSZYSTKO I NIC

    Hejka. Tak wiem, że dawno ponad miesiąc nie dałam dla was żadnych postów, ale  nie miałam aż tyle czasu, czasem o tym zapomniałam, nie miałam okazji, nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Chciałam zrobić co najmniej 3 posty, christmas tag, lookbook, co dostałam na święta, natomiast uratowało mnie TROCHĘ to,  że w ostatnim czasie dodałam  sporo  postów, więc nie było tak źle, ale OBIECUJĘ, że się poprawię! Dziś mam dla was post o wszystkim i o niczym.
     Zdjęcia następująco: jedna z godzin, o której szłam spać w wolnym czasie, serduszko ułożone z moich doczepianych na wsuwkę pasemek, jak byłam ubrana na Wigilię, światełka u mnie w pokoju, ulubione moje ciastka, które jem w każde Święta (3 zdj.), czekolada pyszna!, choinka i prezenty (2), drzewo niedaleko mojego domu, piękne białe drzewa, które widać u mnie z okna (2).

  
 

      
  
       
 
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz