poniedziałek, 8 sierpnia 2016

♥ HAUL ZAKUPOWY ♥

Hejka ;) Dawno mnie tu nie było, ze względu na sprawy osobiste, więc zamierzam wstawić tu kilka postów i nadrobić ten cały lipiec nieobecności i braku wpisów. Dzisiaj przychodzę do Was z haulem, czyli zakupami, które zrobiłam w ostatnim miesiącu xd Mam nadzieję, że pomogę Wam w decyzji podobnego zakupu, czy coś w tym stylu ^^.

1. KOLCZYKI

Ostatnio byłam na weselu, więc potrzebowałam kolczyków, by uzupełnić moją kreację jakąś błyskotką. Te kolczyki nie są srebrne, natomiast prześlicznie się prezentują :)

2. TOREBKA

Również z okazji wesela, musiałam zaopatrzyć się w torebkę wyjściową/wieczorową, ponieważ brakowało mi takiej w szafie, a na wesele nie chciałam zwykłej torebki.
Allegro - ok.45zł z dostawą. 


 3. BALERINY

W mojej szafie znajdowały się tylko błękitne baleriny, co kompletnie nie pasowało mi do sukienki, czy też do stroju galowego. Postanowiłam kupić czarne baleriny i uważam, że był to dobry zakup, ponieważ te buciki są bardzo wygodne i nie szorują, a na dodatek pasują do wszystkiego.
Maximo - 39zł.

 4. MASKARA

Kończył mi się tusz do rzęs, więc musiałam sobie kupić nowy. Jednakże uważam, że ten zielony jest gorszy niż jego poprzednik, a mianowicie różowy tusz do rzęs (sprawdź w innym poście), ponieważ daje gorszy efekt.
Drogeria Urody - ok.13 zł.

 5. POMADKA

Przypomniałam sobie, że moje usta bardzo lubią pomadki z NIVEA'i, dlatego postanowiłam kupić kolorystyczną pomadkę z tej firmy o kolorze jasnego różu. Zdecydowanie mogę ją polecić.
Drogeria Urody - 8zł.

 6. ZALOTKA

Ostatnią już rzeczą jest zalotka do rzęs. Z racji tego, iż wybierałam się na ślub, chciałam, aby moje rzęsy wyglądały lepiej niż na co dzień, postanowiłam zakupić zalotkę, która idealnie podkręci moje rzęsy ;) 
Drogeria Urody - 7,99zł.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz