czwartek, 25 sierpnia 2016

POLECANIE FILMÓW #6

Hej! Dziś przychodzę do Was z polecaniem filmów, które obejrzałam w ostatnim czasie i bardzo mi się spodobały.
 Zapraszam do czytania :*

1. Tylko mnie kochaj.
Na pewno go już znacie. Jest to polski film z 2006 roku, w którym publiczność urzekła postać Michaliny - małej, słodkiej blondynki, w której rolę wcieliła się Julia Wróblewska. Do drzwi pewnego mężczyzny - Michała, puka dziewczynka, która mówi, że jest onjej tatą, a on o tym nie wie, ale przyjmuje ją do siebie na 5 dni, po czym spotyka się z jej mamą.



2. Hansel i Gretel: Łowcy czarownic.
Można by stwierdzić, ze jest to opowieść o dorosłych Jasiu i Małgosi, którzy od małego polują i zabijają złe wiedźmy.
 Film z 2013 roku. Moim zdaniem twórcy filmu w bardzo ciekawy sposób przedstawili historię Jasia i Małgosi.
Krótko to opisałam, ale nie mam w co się zagłębiać xd. Polecam obejrzeć ♥


3. Więzień labiryntu cz. 1 i cz. 2.
Część pierwsza jest z 2014 roku, główną rolę zagrał Dylan O'Brien - jeden z głównych bohaterów młodzieżowego serialu Teen Wolf.
Film jest o tym, że pewni ludzie z rządu porywają co tydzień jedną osobę, wymazują pamięć i umieszczają w środku labiryntu. Nie jest to jednak zwykły labirynt. Są w nim potwory i są też śmiercionośne zakamarki. Po pewnym czasie grupa będących tam ludzi - chłopaków - dostaje od rządu ostatnią osobę - dziewczynę.
Część druga natomiast, jest z 2015 roku, w której osoby, które wyszły z labiryntu zmagają się z innymi pułapkami. Tutaj za wiele nie chcę zdradzać, ponieważ po pierwszej części, będziecie wiedzieli co i jak. 

/Sandra ♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz