środa, 31 sierpnia 2016

PODSUMOWANIE WAKACJI 2016!

Witajcie w ostatnim dniu wakacji! Już jutro nasz wolny czas się kończy i nadchodzi stres. Dlatego chciałam podsumować całe minione wakacje. Bez zbędnego przedłużania przejdę do tematu.

Jeżeli chodzi o rozrywkę w te wakacje to było genialnie! Jeździłam pierwszy raz na koniu i również pierwszy raz spałam pod namiotem, a w dodatku moim, który dostałam na Dzień Dziecka. Byłam też na nocce urodzinowej u kuzynki z przyjaciółką. Oglądałyśmy wiele filmów. Z tymi samymi dziewczynami była nocka i u mnie. Malowałyśmy po pół twarzy drugiej osoby jej kosmetykami, oglądałyśmy filmy, grałyśmy w czółko challenge i rozmawiałyśmy. Zabawa była przednia! ^^
Super czas spędziłam podczas jeżdżenia na rolkach. Jeździłyśmy we czwórkę z moimi znajomymi po ciemku. Mieszkam blisko biedronki. Jak już była ona zamknięta i nie było samochodów na parkingu, to jeździłyśmy po nim. Pojechałam też dwa razy do kina. Raz na film Tarzan:Legenda, a drugi raz na Tini:Nowe życie Violetty, przy czym chodziłam z kumpelami po sklepach. Jeździłam nad jezioro, gdzie się świetnie bawiłam (również ze znajomymi). Było jeszcze więcej atrakcji, które mam zapisane w słoiku wspomnień  2016.

Jeśli chodzi to jak było emocjonalnie to nie było najlepiej. Każdy z nas ma jakieś swoje problemy, ale to już wolałabym zostawić dla siebie. 

No a jeżeli chodzi o pogodę, to przeważnie było brzydko. Głównie było zimno i padał deszcz. Tylko czasami było słońce. Ta zła pogoda zepsuła kilka planów, które chciałam wykonać w wakacje. 

W te wakacje zaczęłam czytać i pisać na WattPadzie książkę. (zainteresowani --> klik)
W sierpniu nadrobiłam nieobecność z lipca na blogu. Obejrzałam też super serial Teen Wolf wszystkie 5 sezonów. Polecam! Do tego powróciła do Pamiętników Wampirów, ale jako, że już dawno obejrzałam wszystkie odcinki 7-miu sezonów, zaczęłam oglądać od nowa. Obejrzałam też 7 pierwszych odcinków M jak miłość, bo odkąd pamiętam oglądam ten serial, a zaczął się on wtedy jak byłam w brzuchu ^^. Obejrzałam też mnóstwo wspaniałych filmów.

Możecie się w komentarzach podzielić tym, jak Wam minęły wakacje. Z wielką chęcią przeczytam i odpowiem. 
/Sandra♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz