środa, 31 sierpnia 2016

TAG: Szkolny czas! 🎀

Hej! Dzisiaj będę odpowiadać na pytania dotyczące szkoły. Jako, że idę do 3 gimnazjum to już mam jakieś swoje "tradycje" i nawyki jeżeli chodzi o szkolę. Chciałam jeszcze tylko na wstępie powiedzieć, że każda szkołą jest inna :). Więc jeśli kogoś to ciekawi, to zapraszam do dalszego czytania. ♥


1. O której wstajesz do szkoły ?
Do szkoły wstaję o godzinie 6:00, czasami o 5:40. Lekcje zaczynają się o 7:50, ale wstaję tak wcześnie, bo o 7 jadę autem. Gdybym nie wstawała o tej godzinie to musiałabym iść pieszo 2 km i do tego pod górkę. Mieszkam we wsi, więc nie ma sensu, aby autobus podwoził. 

 2. Ulubiony nauczyciel ?
Mam dużo ulubionych nauczycieli. Wydaję mi się, ze chyba najbardziej ulubionym jest pan od matematyki/fizyki i moja wych. pani od biologii. W reszcie ulubionych jest jakaś wada, chociaż nie zmienia to faktu, ze są spoko ^^

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Myślę, że jest to chemia. Mam panią, która świetnie tłumaczy i wszystko rozumiem, dzięki czemu mam dobre oceny z tego przedmiotu.

4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
I tutaj ciężko określić. Właściwie mam swoją grupkę. Najwięcej z tymi osobami rozmawiam i przebywam z nimi najczęściej. Ale rozmawiam ze wszystkimi w klasie i lubimy się całą klasą wygłupiać. Tak więc praktycznie 60/50.

 5. Plecak, torebka czy tornister ?
Plecak.

  6. Czy malujesz się do szkoły?
Jako, że mam 15 lat maluję tylko rzęsy, używam korektora i przeczesuję brwi.

 7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Do szkoły głównie chodzę w spodniach, ale lubię czasem ubrać spódniczkę. Uwielbiam chodzić w sukienkach i spódniczkach. Gdyby nie szkoła, to częściej byłabym w to ubrana ^^

 8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Noszę codziennie.

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie. Miałam tylko w 5 klasie, a w 6 zabrakło mi o,02. :/

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
 Tak.

 11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Zdecydowanie jest to fizyka. Nigdy jej nie rozumiałam. Na sprawdzian z teorii i zadań uczę się po prostu na pamięć. Inaczej bym nie zaliczyła. Ne lubię też W-F na koniec miałam zawsze 5 lub 4, ale i tak nie lubię tego przedmiotu.

 12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Do szkoły samochodem, a z powrotem pieszo. 

 13. Zmieniasz buty w szkole?
 Tak, u mnie w szkole niestety trzeba.

 14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nienawidzę! Szczególnie jak mam łączony z inną klasą albo z chłopakami. 

 15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Zdecydowanie nie. Co prawda lubię kupować rzeczy do szkoły i w wakacje lubię o niej rozmawiać, ale nie chcę do niej wracać.

 
Pytania (z bloga): klik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz